best gak cuti....

Banyak hari tak menulis..nak bukak blog sendiri pun tak sempat.Apa pun hari ni akan ku mula kembali.

Alhamdulillah..siap dah soalan untuk peperiksaan perkhidmatan awam paper khusus yang aku buat..Harapnya di terima.mesyuarat panel pada minggu depan.Selesai satu kerja.
Aku terasa keletihan sangat dalam dua minggu ni..langsung tiada rehat walaupun hujung minggu.rasanya cam nak cuti esok ataupun aku patut amik cuti panjang skit, pegi makan angin kat mana-mana



Teringat masa aku bercuti kat cameron tahun lepas..seronok gak kalu gi makan-angin ni.

Oh ya..tak lama lagi tahun baru cina, cutinya agak panjang juga..Mungkin patut di manfaatkan sepenuhnya..itu pun kalau fulusnya mengizinkan...hehe

Semalam juga kat masjid UMP di adakan majlis solat hajat dan doa selamat, kebelakangan ni banyak musibah dan kemalngan yang berlaku.2 hari lepas 2 pelajar kemalngan dirempoh sebuah teksi ketika melintas jalan di hadapan UMP..Parah juga,terkejut aku bila ramai yang berlari keluar pejabat..rupanya nak tgk kemalngan tersebut..Semoga Allah memberi kekuatan kepada mereka yang di timpa musibah....

9 comments:

Ahmad Muslihin said...

salam..alhamdulillah..kt cni xde xcdent2 ni..
hee..
cuti raye cni manfaatkn bersma kuarga..

relevan said...

Heh heh! bila cuti seronok bermakan angin..untuk jimat kos..jom kita bercuti je dikampung masing masing..tapi kawan tahun baru Cina kena kerja..tarak kasi chance punya..hehe! Ot berganda!..

Yunus Badawi said...

Salam DJ Anuar
Kalau dah penat bekerja tu eloklah cuti utk cas bateri kita. Saya baru balik bercuti dgn keluarga di Kuantan hehehe

RMY-Abelitokjoro said...

salam dari bukit istana.. entry ter kini blog abeli bertajuk coreta buat relevan & anuar abd aziz baca la...

Akuanakpahang said...

Asyik duk keje aje tak tahan badan juga...sesekali kena rehat gak..dah dapat rehat jalan jauh sikit keknya pulus kena amit kisoh juga ..hehehe bulan ni gaji cepat susah hati juga...duit cepat abis...

kelompen said...

salam bro.
setuju..kalau cuit dapat release tension, yg penting keje yg diamanahkan da beres dok gitu?

piewahid said...

ha ah, elok la sesekali bcuti. slain release, boleh merapatkan kasih sayang skuarga.

abu muaz said...

Salam ziarah tuan.

iDAN said...

Saya pun bercadang-cadang nak ke Cameron, suka ke sana sebab saya suka sayuran segar, tomato kecik tu murah di sana.

Penatnya nak meniti jalan berliku itu, rasanya ikut Simpang Pulai agak landai jalannya banding Tapah. Orang Pahang mesti ikut jalan lain!.