YEA..YEA..CUTI

Cuti tahun baru cina agak panjang juga..tapi aku tetap kerja kat konti hari sabtu dan ahad..haha.Takpe pasal aku nak menghabiskan cuti di Johor Bahru selepas habis konti hari ahad.Jom makan angin..

Semua ahli keluarga aku termasuk abng,adik dan mak ayah akan ke Johor..lama dah tak berkumpul..istimewanya kali ni berkumpul diluar negeri pahang..

Kepada yang akan bercuti dan melakukan perjalanan jauh, pastikan kereta dalam keadaan baik, telah di servis. Pandu ikut peraturan bukan perasaan. Semoga percutian kita semua membahagiakan. Tak kiralah dimana anda menghabiskan cuti, baiknya dapat bertemu ahli keluarga...

SELAMAT TAHUN BARU CINA DAN SELAMAT MENIKMATI PERCUTIANNNN.

8 comments:

relevan said...

Kome deret kerja..hari ahad ni jer berkemungkinan besar ada di Kuantan..Kahwin..

Akuanakpahang said...

Cuti kawan 4 hari ini abis ngan org kawin aje lah kawan...yang jauh dekat sema ada...dok gi dok kena ngat huhuhu..

Datang, jangan tak datang ayat power hehehe...Selamat bercuti-cuti Malaysia En Nuar.

piewahid said...

selamat bcuti. moga dpt mood baru d konti utk dkongsi bsama.. moga slmt pegi & balik

kelompen said...

AAA selamat cuti cuti selamat. lepas cuti keje lagi gitu laa..happy ok je..

Rodong Blogger said...

Koi nunggu cuti je.Minto2 dah tak larat weh

a kl citizen said...

selamat bercuti

al-mankaraqi said...

selamat bercuti bang......semoga selamat pergi dan selamat jugek kembali!

iDAN said...

agar hubungan ukhuwah akan terusan dirapatkan... sementara kudrat masih ada apa salahnya berjalan jauh!