HUJUNG MINGGU

Dah ku kata, nak bercerita skit tentang program di Pekan tapi tak seronok sbb dah basi..Langsung tak berkesempatan untuk menulis..Sabtu seharian di Pekan (letihnyer) Ahad aku bertugas di konti (ruangan sahabat dikonti menampilkan musani lipat kajang).Kelam kabut juga aku masa tu,ada ke dibubuhnya iklan waktu rancangan sahabat di konti..Nak marah jugak aku tapi dapat di selesaikan dengan elok..bukan apa kesian ke sahabat yang datang dari jauh tapi dapat on air 5 minit jer..nasib baik tak berlaku begitu.

Petangnya aku berkejar pulak ke UMP..ada raptai untuk majlis amanat naib canselor 2010..cam biasa ler aku jadi emcee..

Buat sahabat2 pahangfm yang hadir ke program santai di pahangfm..ampun maaf dipinta kerana aku tak dapat menzahirkan diri di sana. Ramai yang hadir dan meriah petang sabtu tu..tahniah.Aku percaya ramai yang berbakat dan boleh pergi jauh dalam bidang nyanyian ni,terutama yang boleh pergi jauh...jauh. lagi ramai hehehe.

No comments: