JUMAAT YANG SINGKAT

Selalu kita dengar orang berkata 'kejap jer ari jumaat ni"..Yelah itu yang dapat dirasakan terutamanya bagi orang lelaki..orang pompuan pulak waktu tengahari jumaat adalah waktu untuk shopping..rata cerok mall dipanjatnyer bersama rakan2 sepejabat..Mungkin hari lain susah nak jalan dengan rakan sepejabat terutama yang telah berumahtangga.Jumaat akan berlalu dan Sabtu pula datang..

Esok Sabtu..awal pagi esok aku kena pergi ke Pekan. Aku dipilih menjadi pengacara Pelancaran Digital Pekan 1 Malaysia (karnival ICT).Seharian la berkampung kat sana.Programnya esok,aturcara pun aku tak tau lagi.Aku takde maklumat langsung tentang apa yang akan berlaku esok.Penganjur kata datang jer nanti diorang beritahu.Aku kata okjer.

Khabarnya program tu besar..Dati Sri Najib pun ada dan yang aku tahu ada persembahan artis (sapa artisnya aku tak tahu)hehehe..

Apa pun Pekan memang meriah sejak ahli parlimennya jadi Perdana Menteri.

Aku akan cite lagi pasal Prgram kat Pekan selepas tamat acara

7 comments:

Rodong Blogger said...

Koi gi sini je la.Nengok orang karaoke.Ingat nok joint tapi koi bukan reti minus2 one ni.Lain la kalau tv ter letok depan.

relevan said...

Dari hari jumaat ke hari jumaat memang dirasakan singkat sekarang..itu pasal ramai yang mengambil jalan supaya tidak pergi sembahyang jumaat dengan alasan tak sempat tak dan...apa nak jadi dengan orang orang begini..tak ingat nak ke mati..

piewahid said...

en. nuar. mata aok ter jgn beriyer ngat menjeling artis pompuan. bimbang abis pahale jemahat aok!

kelompen said...

salam bro
jauh perjalanan
luas pengalaman
abis duit
haus tapak kasut..gone te

endiem said...

malam jumaat lagi rasa singkat.

Akuanakpahang said...

Kawan nunggu siang malam hari jumaat rasa pulok lamanya....hehehehe

iDAN said...

Jarang dapat dekat dengan artis ini, tenguk kat TV atau majalah sahaja.

Macam manalah dapat berbual dengan mereka ini iyer!.