Malas tulll

Awal pagi tadi dah menggeliat.."hari ni cuti lah..badan rasa tak larat jer" kataku kpada mem besar..Dia diam jer..Tah macam mana,fikiran ku berubah,terus bangun,bersiap dan sedar-sedar dah ada kat ofis..Wahh!! sungguh luar biasa perlakuan ku hari ni.banyak perkara berlaku di luar sedar..hehe. sejak masuk ofis tadi aku dah siapkan beberapa perkara..Ohya masa on the road ke ofis tadi ada perkara yg memanaskan hati..

aku tak faham mengapa orang suka pandu kete ikut suka kepala hotak dia.Dah lah laju,potong pancung lak tuu.hangin satu badan aku..tapi aku cepat cool krn aku tgk yang pandu tu bukan orang tapi LEMBU .buat apa marah kat lembu,nanti kita pun jadi lembu.aku pun heran kenapa JPJ bagi lesen kat dia..patutnya orang jer boleh dapat lesen,ini LEMBU pun dapat lesen dan boleh memandu kereta..pada aku Pemandu yang sewaktu dengannya tu adalah lembu.Kalau orang tentu dia tak wat perkara yang boleh membahayakan diri dan orng lain. Kalau aku jumpa dia aku akan kata "laa..lembu rupanya yang bawak kereta...tak jadi la nak marah"

Apa agaknya kata dia atau apa agaknya terjadi kat aku?

3 comments:

relevan said...

Kita korbankan lembu lembu itu..

Anuar Abdul Aziz said...

yahh..mari kita korbankan 'lembu-lembu ituu..

kelompen said...

hisss tak patut weh.
ikat je kaki tangan lembu lembu ni suh deme pegi duk tengah jalan. dengan panasnya, mereka akan tau laa camne..adios